tirsdag den 2. august 2011

2:19

Vågnede klokken 13:07 i dag og var helt rundt på gulvet. Havde sovet 13 timer og jeg var ikke i byen lørdag. Det har jeg ikke prøvet før. Var lang tid om at komme i gang, men fik et bad og gik i banken. Drak kaffe med Steen og Anna mens det regnede og tog derefter til Frederiksberg og besøgte Julian og Vuk i Julians nye lejlighed. Kørte med Julian tilbage til Virum ved 22 tiden og kom til at tænke på hvor meget jeg keder mig. Gik i bad igen og så i seng. Prøvede at sove, prøvede at læse. Snakkede lidt i telefon og prøvede så igen at sove. nu er jeg træt af at prøve så jeg er stået op igen. Føler mig rastløs og overvejer at slentre mig en tur her i rækkehus-kvarteret eller gå på tanken og købe noget at drikke og så se en film.
IMG_9893

Ingen kommentarer:

Send en kommentar