fredag den 26. august 2011

status hjemme:

13:30. Sidder i stuen og drikker kaffe. Skal snart lave noget frokost og pakke min taske. Maya er lige gået. Hun fyldte 19 i dag så vi spiste morgenmad hos hende. "Mhm det er er nogle gode æbler" siger Eva ude i køkkenet. Nu sætter hun nogle klistermærker fra superbest i sin samling så hun kan få en gryde. Imens går Noller tværs over gulvet og sætter sig ved pejsen. "Kommer du der din store tykke missekat" siger Eva og tager sine bukser af. "Vil du lave mig et stykke lasagne" spørg jeg. Det vil hun ikke. Jeg sætter et nummer med Chuck Berry på. Igår mødtes jeg med Barbara, Maya og Marie på sticks efter de havde spist. Vi sad udenfor og det var varmt. I dag er det også varmt selvom der er skyer. om halvanden time skal jeg med bussen på arbejde. Jeg glæder mig faktisk til at sidde i bussen og høre musik. Klokken 21 har jeg fri og skal til housewarming/fødselsdag hos Linnea der er flyttet til Frederiksberg. Senere skal vi i byen. Nu er klokken 13:35. Jeg sætter et gammelt Bob Marley nummer på fra da han var 15-16 år. Nu har jeg lyst til at læse videre i Liberty, men jeg orker ikke hente den i kælderen. 13:41. jeg hentede min bog. Jeg skulle alligevel finde min seddel med informationer om Metropolis Biennale. Eva har købt en cola så jeg er meget glad. Metropolis Biennale var ikke hvad jeg troede det var. Men fuck det. 13:45. Spiser lasagne og drikker cola og nu kommer Steen. Jeg siger til Steen at Eva har købt cola. Han svarer at det er skræmmende, uhyggeligt og overraskende. Steen har knappet sin skjorte op og kigger i de to børnebøger han har fået udgivet. Eva siger at hendes gummihandsker er svære at få af. Jeg er bange for at de springer ind i hovedet på mig og beder hende gå lidt væk. 13:50. nu har steen taget skjorten helt af og står og kigger med mens Eva bladrer i hans bog. "og der var cola. Hvor er det fedt." siger Steen. Nu har Eva taget sine gummihandsker på igen og jeg er færdig med at spise. "Hedder han Kurt Vile ham der?" spørg Eva til det nummer der spiller nu. "Ja" svarer jeg. Hun fortæller om en anmeldelse af ham. Jeg lytter halvt. 13:56. Jeg burde komme i tøjet. Mille tigger. Eva siger at min svenske fætter kan lide en af mine tegninger. Steen kommer løbende ned af trappen i underbukser og råber: "Hvad snakker vi om?? Morsing??" 14:01. Nu begynder jeg at have lidt små travlt. HEJ!
thea
Ph: Amalie G.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar