søndag den 25. september 2011

Photo on 2011-09-25 at 17.11 #2
Photo on 2011-09-25 at 17.14 #3
Jeg har søgt tilflugt i min kælder. Jeg tog hjem fra arbejde for ca. halvanden time siden og blev mødt af et hav af mennesker på Virum st. Det virmler med fulde mennesker, cykelist fanatikere, politi osv osv her i Virum. Gik hurtigt hjem og hentede mit kamera og gik derefter til Geels Bakke og fik nogle billeder af en flok hollændere der havde den vilde fest. Underholdene, men også lidt voldsomt at der har været 250.000 mennesker samlet 50 m. fra mit hus.

4 kommentarer:

  1. Hvor sjovt! Troede egentlig du mente mig, da jeg for nogle uger siden også skrev, at jeg da gerne ville ha' en plakat, hvis der blev én overskydende (du lavede vist nogle til en veninde). Men kan se, at Sheena også har skrevet til dig. Haha.

    Jeg tror, vi begge er interesseret.
    Kunne da være sjovt at eje en plakat fra dig :)

    SvarSlet
  2. Arg så bytter jeg rundt. men det er helt sikkert noget vi godt kan finde ud af :D

    SvarSlet
  3. Ejj fedt fedt! Du tegner bare og så må du sige til, når du har noget klar :) Vil du egentlig have noget for det?

    SvarSlet
  4. fantastisk - ih, jeg glæder mig til at have din streg på væggen. Jeg flytter snart ind i mit nye værelse, så mangler noget flot at pryde væggene med :) Ps. ja, vi skal nok betale - måske får du endda lidt at snoller for.

    SvarSlet