torsdag den 1. december 2011

Julekalender - 1 december

5 kommentarer:

  1. BAHAHAHAHAH Noller er så fucking enormt sjovt jeg elsker ham og savner dig! Ønsker mig jeg kunne har været mere sammen med noller mens jeg var der.. men ho hum

    SvarSlet
  2. Og hvade sagde din søster? Hun kom tredje i hvad? Hun snakkede for hurtigt.. haha

    SvarSlet
  3. Han var bare så glad i går fordi jeg var ude i haven med ham. :D han elsker jo at gå tur.
    Min søster siger bare at hun havde trådt sin dansepartner på fødderne mange gange. De har årsbal i aften nemlig! :D

    Forresten kommer jeg til USA til sommer !!! Desværre langt væk fra dig men alligevle hmmm.. kommer du til danmark og besøger os?

    SvarSlet
  4. Hvor skal du henne?! Jeg vil gerne over og besøge dig i USA fordi jeg kan godt flyver gratis til mange steder her. Ved ikke endnu om Danmark men vil naturligvis meget gerne. Skal begynde at kigge på fly billeterne.

    SvarSlet
  5. jeg har faktisk ikke helt styr på det. Men er der 3 uger. jeg skriver til dig når jeg ved det!! :)

    SvarSlet