torsdag den 19. januar 2012

3. projekt - byg dit eget kamera

IMG_4105
IMG_4107
IMG_4106
Klipper og klistre med pap og gaffa.
IMG_4179
Vores færdige pap kameraer bliver udstillet
IMG_4114
IMG_4115
Billedet jeg tog med mit pap kamera. Negativet og positivet !
Så vores 3. opgave var at bygge vores eget kamera ud af pap og gaffa. Jeg vidste slet ikke at man kunne lave et kamera selv og rent faktisk tage billeder med det. Det var vildt. Mit kamera skulle godt nok bruge 100 flash før der kom noget ordentligt frem, men er virkelig tilfreds med resultatet. Og så fik jo også lært at fremkalde vores billeder i mørkerum. så sjovt. wuhwuwhuwh

3 kommentarer:

  1. Det ser altså vildt fedt ud alle de ting i laver, vidste godt nok heller ikke at man kunne lave sit eget kamera og tage billeder med det, VILDT! Jeg er helt vild med dit billede, det grumsede og uskarpe, det ser fedt ud :)

    SvarSlet
  2. Det er også virkelig sjovt her!! :D
    Jeg er også meget tilfreds med resultatet og alle de andre på holdets billeder blev så gode! det var virkelig vellykket!! :D

    SvarSlet
  3. Så fedt! Min søster fik en gang et kit til et hjemmelavet kamera, men vi har aldrig fået det sat op. Det kunne være, at det snart skulle prøves.

    HÅBER DU TRIVES I DET JYDSKE :D
    Ser hvertfald ud til at der sker en masse.
    (wish it was me!!!)

    SvarSlet