fredag den 9. januar 2015

2014 fortalt med billeder.

JANUAR: 

 Mine venner sprang ind i det nye år med royalt tema. "Til bal hos droinningen." 
Desværre var jeg ikke med.
 Men det var ok for jeg var på Kap Verde og slikke sol!
 Og bade.
 Kap Verde var et lidt underligt sted men der var heldigvis varmt.
 I Januar blev det tid til at sige farvel til Maya der rejste til New York for at læse.
 Og vi holdt fødselsdag for Casper der fyldte 23.
Blev også glad for at se Kyrre der havde været i Argentina i et halvt år.
Smuk Januar tåge.

FEBRUAR, MARTS & APRIL:
Fik klaret mit visum og gjorde klar til 3 måneder i Indien.










 Rejste i Indien i 3 måneder med min daværende kæreste Casper. 

Og fik søde snapchats fra folk derhjemme.

MAJ:

 Kom hjem i maj.

 Hjem til mors lejlighed og rugbrødsmadder.

 Og derefter hjem til Nørrebro

Så blev det varmt. Udendørsfrokost og aftenrosé i bare ben.

Sophine fyldte 22. Men Lærke havde ikke lige de rigtige lys

 Det var stadig varmt og godt.

Rødvin på altanen og rosé med søde venner.

JUNI:
 Så blev det endelig d. 1 juni og jeg fløj til USA for at være med verdens bedste Maya.

 Nød 16 dage i New York.

 Og besøgte også vores gamle udvekslings student Hannah og hendes kæreste Nick der var flyttet fra
Seattle til New York.

Fejrede min onkels kandidat i forstaden.

 Og var lykkelig da jeg opdagede at min fætter havde taget sin nye hund med fra Stockholm.

 Så fik Anna hue på!
 Og hun var SMUK!
og jeg var stolt :)

 OG SÅ VAR DER DET 7'ENDE ÅR PÅ ROSKILDE!

Med dejligt vejr og dejlige mennesker.
JULI:
 Hjem fra roskilde, godt smadret.
 Tog til Italien og stamhotellet i Sestri Levante. Det smukkeste hotel.
 Havde det godt i solen.


 Og fyldte 22 år. Med kage og sang.
 Kom hjem i et par dage til varme dage i KBH med grill.
 Tog til London med far og Anna.


 Så skulle Marie og jeg desværre flytte fra Henrik Rungs gade.
Og lidt fødselsdag for søde tvillinger.

AUGUST:

En 1km til Thorsgade.

 Hæhæ en sjov gulerod.


 Slappede og hyggede de sidste sommerdage inden skolestart

Så startede jeg i skole efter 3 års pause.

Med rustur og søde piger.

September:
 I september stod den på skole og fredagsbarer. 
Men bedst var endelig at føle at en weekend var weekend!
 Vin i weekenderne og sød søster med muffins.

Lousiana med mormor og mor og en dum aften med sjove kager.


OKTOBER:
Så blev det rigtig efterår.

 Med meget kolde dage i lejlighden.

Men med meget flot lys!


Var i skole og til teknofest.

Og farfar fyldte år så det fejrede vi med blåmuslinger.
og vi forsøgte at vinde stempler på bar.
 Oliver fik en togskinne over sin finger og slog den meget.
og Lasse, Marie og Esben var flyttet i en hyggelig lejlighed.
 Anna kom hjem fra Berlin med gode souvernirs og fyldte 19!
 Anna købte blomster og en sød mand i 7/11 stablede mit indkøb perfekt.
Og ved ikke med det her.

NOVEMBER:
Skole og lektier hele tiden.

Begyndte projekt for en reel kunde. Og fik kaffe med verdens sødeste.

Tog til Dubai  der som altid er lidt specielt.
Og har SUPER meget charme….
Men ej. Som også er dejligt og meget anderledes.



:)

 Derhjemme havde jeg som altid smukke venner.

 Efterårshygge med Anna
 Kom i julestemning

 Så det var godt at der endelig kom julefrokost!

Med den sødeste lille familie.

DECEMBER:
 Mere julefrokost med mine favoritter.
 Lærte partytrick på youtube som Barbara åbenbart har kendt i flere år og aldrig fortalt om.. :(
 altid gode gaver i pakkeleg.

 Søde piger i køkkenet.

 Mere flot lys

Og Marie fik et blåt øje hvilket var lidt synd, men også ret sjovt!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar