tirsdag den 10. marts 2015

Noget fra 2011

"Nu lander vi om lidt. Anna tygger tyggegummi. Det gør jeg også. Steen er stadig på computeren. Eva drikker en øl og læser. Det gør Anna også. Minus øl. Marie venter på os i lufthavnen. Hun skal køre os hjem. Nice. Stewardessen virker stiv. Steen gnider sig i begge øjne og ser ud af vinduet. Anna nævner utopia. Klokken er nok 20. Det er tåget udenfor. Steen har lukket computeren og læser nu. I aften skal vi til fest hos Aske. Jeg glæder mig til at drikke øl og ryge cigaretter. Anna er nået til side 102 i sin bog. Foran mig sidder en dreng med røde øjenvipper. Han kigger ud af vinduet. Det er underligt for der er kun skyer at se. Nu kan man se noget, men nu snakker han med sin sidemand. Steen og Eva taler også. Eva har gul neglelak på. Jeg håber Marie har vores køre CD med i bilen. Jeg glæder mig til at se Noller. Nu kan jeg se lufthavnen. Anna skifter nummer på sin Ipod og siger "det regner". Nu lander vi."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar